Ja, je hebt een account nodig om een product te kunnen kopen. Je maakt eenvoudig een account aan in 4 stappen. Daarna kun je gratis gebruik maken van de HealthyFeeling-app.
Uiteraard! We gebruiken jouw gegevens – zoals je e-mailadres, telefoonnummer en IBAN – uitsluitend voor onze dienst.
We verstrekken je gegevens onder geen beding aan derde partijen en gaan vertrouwelijk om met je gegevens in e-mails en in andere berichten naar jou toe.
Het wachtwoord dat je invult, is geheim, wordt versleuteld opgeslagen en is alleen voor jou. Zorg ervoor dat je dit wachtwoord niet deelt met andere mensen.
Je kunt heel simpel een nieuw wachtwoord aanmaken via de app door op de inlogpagina te kiezen voor ‘wachtwoord vergeten’. Het wachtwoord dat je kiest is privé en wordt versleuteld in onze database opgeslagen.
Je maakt eenvoudig een account aan in 4 stappen. Download de app in de App Store (iOS) of Play Store (Android) (of scan de QR code op de SmartKitchen)
1) Vul je voor- en achternaam in.
2) Vul je 06-nummer in. Voer vervolgens de code in (deze code ontvang je via
SMS-bericht).
3) Vul je e-mailadres in en maak een wachtwoord aan.
4) Selecteer je bank en betaal 1 cent ter verificatie.
Voilà! Je bent nu klaar om dat verrukkelijke ontbijt, die heerlijke lunch, dat voedzame diner en die gezonde snacks te proeven. Bon appetit!
Via je app wijzig je eenvoudig je telefoonnummer bij “Profiel” -> “Gegevens wijzigen”. Je krijgt vervolgens een SMS-bericht om je telefoonnummer te bevestigen.
In de app wijzig je via onderstaande 6 stappen je bankrekeningnummer:
1) Ga naar “Profiel” (zie rechtsonder in je app).
2) Druk op “Mijn betaalmethode” (staat onder “Financieel”).
3) Druk op “Betaalmethode verwijderen”.
4) Druk op het iDEAL logo en selecteer je bank.
5) Druk op “Betaalmethode toevoegen”.
6) Betaal 1 cent om je rekeningnummer te bevestigen.
In de app verwijder je via onderstaande 4 stappen je account:
1) Ga naar “Profiel” (zie rechtsonder in je app).
2) Tik op “Annuleer account” (staat onder “Uitloggen”).
3) Bevestig je opzegging via de e-mail de je vervolgens ontvangt op het door jou
opgegeven e-mailadres.
4) De gegevens bewaren we x aantal dagen. Zodat je je account altijd weer kunt
activeren.
Ja, dit is mogelijk. Maar, je account wordt pas verwijderd als eventuele openstaande facturen zijn betaald. Je hebt tot dat moment nog toegang tot de app.
Jazeker. De app is gratis en je kan de app eenvoudig downloaden in de App Store.
Je kunt de app downloaden in de App Store. Klik hier om meteen naar de App Store te gaan.
Het doel van HealthyFeeling is om gezond eten makkelijker te maken! Daarom werken we met een app, zodat jij binnen enkele seconden overheerlijke dagverse salades, yoghurts, maaltijden, snacks en drinks binnen handbereik hebt.
Waarom een app?
1. Automatisch inloggen: Scan de QR-code op de deur met je telefoon. Je bent meteen ingelogd en je sessie start. De deur opent automatisch.
2. Contactloos bestellen: Pak een product naar keuze. Je product wordt automatisch* in je winkelmandje geplaatst, je hoeft het niet te scannen. Geen extra handeling dus!
Wil je het product niet, of heb je toch liever een ander product? Geen probleem! Zet het product terug in het juiste schap en het verdwijnt direct weer uit je winkelmandje.
* mogelijk gemaakt door het zelfontwikkelde weegschaalsysteem.
3. Achteraf betalen: Ben je klaar met winkelen? Sluit dan de deur, je sessie eindigt en je ontvangt een orderbevestiging. Je betaalt achteraf via een automatisch incasso.
4. Real-time inzage: Welke salades staan er nog in de koelkast? Wat is de ‘weekspecial’ en kan ik er nog 2 meenemen voor vanavond?
Via de app heb je 24/7 inzage in de actuele voorraad van de koelkast. Zo grijp je minder snel mis en weet je zeker dat je favoriete product nog beschikbaar is!
5. Limited Time Offers Verspilling is voor ons onacceptabel! Daarom krijg je Limited Time Offers (speciale kortingen) op producten die bijna over hun houdbaarheidsdatum heen zijn. Via de app ontvang je een pushnotificatie, zodat je hier als eerste van op de hoogte bent.
Onze producten zijn dagvers en worden in professionele keukens gemaakt. We garanderen hiermee een optimale smaakbeleving tot de uiterste houdbaarheidsdatum. Door onze Limited Time Offers voorkomen we verspilling van onze heerlijke producten.
6. Overzichtelijke administratie:
In je app staan de weekfacturen overzichtelijk weergegeven. Zodra je factuur is
betaald via de automatisch incasso, staat dit erbij vermeld. Hierdoor heb je
real-time inzage in je bestelhistorie en in je openstaande/betaalde facturen.
Handig detail: je weekfactuur stuur je eenvoudig als PDF-document door per
e-mail. Zo kun je hem voor je administratie gebruiken.
7. Impactmaker
Wil jij ook een positieve impact maken op jezelf, op je medemens en op de
planeet? Wij ook!
Via de app zie je bij iedere bestelling hoeveel impact je maakt door:
- Extra groenten en fruit voor jezelf te kopen
- Maaltijden te doneren
- Minder CO2 uit te stoten, omdat je plantaardig eet
*2.5% van je aankoopbedrag doneren we wekelijks aan ShareTheMeal. ShareTheMeal is een crowdfunding-app om honger in de wereld te bestrijden via het Wereldvoedselprogramma van de Verenigde Naties. Je helpt mee door kleine donaties te doen aan specifieke WFP-projecten en je kunt de voortgang online volgen.
Binnenkort: We kunnen nog niet alles verklappen, maar achter de schermen werken we continu aan nieuwe ontwikkelingen om op een leuke en makkelijke manier een gezonde levensstijl te krijgen en te houden. Wil je hier als eerste van op de hoogte zijn? Schrijf je hier dan in en wordt een HIP: HealthyFeeling Important Person.
De app is momenteel alleen beschikbaar voor iOS. Achter de schermen werken we hard aan de Android app die binnenkort beschikbaar is.
Weten wanneer de Android-app beschikbaar is? Schrijf je dan hier in voor de HIP-lijst.
Je betaalt simpel en vertrouwd. Je hoeft niet bij iedere bestelling met iDEAL (of mobiel) te betalen, maar je betaalt wekelijks achteraf via een automatisch incasso.
We houden het betalen zo simpel en vertrouwd mogelijk. Daarom betaal je eenvoudig achteraf via een bankrekening naar keuze, zodat je niet bij iedere aankoop hoeft te betalen.
Iedere dinsdag schrijven we het totaalbedrag van je aankopen van de week ervoor automatisch af van je bankrekening. Betalen gaat dus contactloos en automatisch!
Bij ons kun je niet contant betalen. We houden onze SmartKitchen hiermee veilig voor klanten en personeel.
Wij bieden de service om achteraf te betalen. Om deze automatisch incasso te activeren, betaal je eenmalig 1 cent bij het aanmaken van je account.
Je betaalt bij ons achteraf en eenmaal per week. Iedere dinsdag wordt het totaalbedrag van de week ervoor automatisch van je bankrekening afgeschreven. Dus geen extra handeling en geen gedoe met contant geld of pinpassen elke keer als je iets uit de koelkast pakt.
Elke dinsdag wordt het weekbedrag van de bestellingen van de week ervoor automatisch van je bankrekening afgeschreven.
Heb je bijvoorbeeld op maandag, woensdag en donderdag gebruik gemaakt van de SmartKitchen, met aankoopbedragen van €2,50, € 5,00 euro en € 12,50, dan staan deze bedragen samengevat in je weekoverzicht en incasseren we – in dit geval 20 euro - van je bankrekening de week erna op dinsdag.
Jazeker. Je kunt je automatisch incasso op elk moment stoppen. Als je je automatische incasso stopzet, wordt eerst nog een eventuele openstaande rekening geïncasseerd. Daarna krijg je een bevestiging dat de automatische incasso is beëindigd.
Ja, de producten van HealthyFeeling (eten en drinken) vallen onder het 9%-BTW tarief.
bezorgservice en servicekosten volgen de hoofddienst en worden daarom ook met 9% BTW belast.
Om de betalingen en administratie voor jou zo simpel en overzichtelijk mogelijk te houden werken we met 1 factuur per week.
Dit is handig als je één keer of meerdere keren per week gebruik maakt van de SmartKitchen. Op de weekfactuur staan namelijk de aankopen overzichtelijk onder elkaar. Per aankoop staan de producten en het totaalbedrag vermeld. Onderaan de factuur vind je het totale weekbedrag. Zo kun je precies zien wat we de week erop van je bankrekening afschrijven.
Je kan je factuur eenvoudig als PDF-document doorsturen via de app. Druk bij je factuur rechtsboven op het ‘deel-icoontje’. Via dit scherm kun je de factuur mailen of opslaan voor je eigen administratie.
Bij HealthyFeeling heb je binnen 5 seconden gezond eten binnen handbereik.
Volg onderstaande 3 stappen:
1. Scan de QR-code
Download de app en maak, letterlijk, in 5 seconden je account aan. Scan de
QR-code
op de deur met je telefoon en log automatisch in.
Open de deur van de SmartKitchen® en start je sessie.
2. Pak een product
Het zelfontwikkelde en unieke weegsysteem plaats ieder product automatisch in je
winkelmandje zodra je het pakt. Zet je het product terug? Dan wordt het
automatisch uit je mandje verwijderd.
Kortom, géén extra handeling en geen risico op het scannen van verkeerde
producten.
3. Sluit de deur
Als je de deur sluit eindigt je sessie, log je automatisch uit en betaal je
contactloos en vertrouwd via een automatisch incasso.
Dit is niet nodig. We werken namelijk met een zelfontwikkeld weegschaalmodel. Onze slimme koelkast weet precies welke producten je pakt of terugzet!
Vervelend! Probeer het nogmaals en probeer zoveel mogelijk licht te creëren of zet de helderheid van je beeldscherm hoger.
Heb je voor meer licht gezorgd, maar lukt het nog steeds niet om de QR-code te scannen? Controleer dan of er geen schaduw over de QR-code valt. Dit gebeurt vaak als je de telefoon naar voren beweegt om de code te scannen. Soms kunnen stof, vegen of vlekken op de lens van je telefoon het beeld onscherp maken.
Lukt het nog steeds niet om de QR-code te scannen? Stuur dan een e-mail naar [email protected]. We nemen dan z.s.m. contact met je op om dit probleem op te lossen.
Wij werken niet met RFID-tags1 en hebben daarom zelf een uniek weegschaalsysteem ontwikkeld.
Ons innovatieve weegschaalsysteem voorkomt de eventuele problemen van RFID-tags.
1. Scannen
De RFID-tag wordt door een scanner uitgelezen. Maar er is een kans dat dit niet
correct gebeurt, waardoor het product niet goed in je winkelmandje wordt
vermeld. Een ‘metalen’ omgeving leent zich minder voor de toepassing van
RFID-tags, omdat metaal het magnetisch veld afschermt. Hogere frequenties hebben
ook meer moeite met vocht2.
2. Hogere kosten
Op dit moment zijn de kosten van de RFID-tag en de andere
RFID-onderdelen (leesapparatuur) relatief duur. Die kosten worden vaak
doorberekend in de verkoopprijs. Dat is bij HealthyFeeling dus niet nodig.
3. Fraudegevoelig
De techniek is fraudegevoelig. Detectie van labels kan
betrekkelijk eenvoudig worden verhinderd. Een tag is zonder veel moeite
magnetisch af te schermen of zodanig te beschadigen (voor wie weet waar die zit)
dat hij niet meer functioneert.
4. Milieu
Verpakkingsmateriaal met een RFID-chip bevat metalen. Het afval komt
hierdoor zo vol metalen te zitten, dat het alleen nog maar als chemisch afval
kan worden opgehaald. Dit verpakkingsmateriaal kan sowieso niet hergebruikt
worden.
1 Radio-frequency identification (identificatie met radiogolven, RFID) is een technologie om van een afstand informatie op te slaan en af te lezen van zogenaamde RFID-tags die op of in objecten of levende wezens zitten, bijvoorbeeld in chipkaarten die gebruikmaken van Near field communication (NFC). Bron: Wikipedia
2 RFID-tags onderscheiden zich door de gebruikte frequentie. In het algemeen geldt; hoe lager de frequentie, des te verder het leesbereik, maar hoe groter de antenne moet zijn. Hogere frequenties hebben echter meer moeite met vocht.
Om ervoor te zorgen dat jij snel en makkelijk de producten kan pakken, hebben we een rollerbaansysteem ontwikkeld. Hierdoor realiseren we een ‘zelfspiegelend schap’ waardoor je meteen ziet wat er (nog) beschikbaar is.
En we voorkomen verspilling; onze producten blijven namelijk niet achterin de koelkast staan.
Normaal gesproken vullen we de SmartKitchen elke dinsdag. Dit kan ook vaker zijn, afhankelijk van de afspraken die zijn gemaakt per locatie.
Dat kan zeker! Zet het product op dezelfde plek terug en het wordt verwijderd uit je winkelmandje.
Als je per ongeluk een product op de verkeerde plek terugzet, krijg je hier een melding van in de app. Het product kan dan namelijk niet uit je winkelmandje worden verwijderd.
Geen paniek! Volg in dat geval de instructies op in de app.
We helpen je een handje om te voorkomen dat je het product op de verkeerder plek terugzet. Elk schap is voorzien van een elektronisch schappenkaartje waar de productnaam op staat. Controleer deze productnaam met de productnaam in je winkelmandje. Zo weet je precies waar je het product terug kunt zetten.
Dit is helaas niet mogelijk. Zodra je een product hebt gekozen en hebt afgerekend (lees, de deur hebt gesloten) is het product van jou. We kunnen dan namelijk niet zien wat er in de tussentijd met het product is gebeurd. Al onze producten worden gekoeld en voorzichtig behandeld, zodat we jou het beste product aanbieden. Dat willen we kunnen blijven garanderen.
Wat vervelend! We geven je het aankoopbedrag retour.
1) Stuur een mail naar: [email protected] met de foto van het beschadigde product en je contactgegevens (voor- & achternaam en telefoonnummer).
2) Wij nemen z.s.m. contact met je op en lossen het op!
Schade? Maak je alles schoon als dit nodig is? Dan zorg jij ervoor dat de volgende klant ook een goede ervaring heeft bij de SmartKitchen.
We bieden een wekelijks wisselende menukaart om van te watertanden, voor alle momenten van de dag. Wat dacht je van: ontbijt, lunch, diner, snack en drinks.
Denk hierbij aan: yoghurt specials, snacksalades, maaltijdsalades, snackgroenten, maaltijden (diner), soepen, bananenbrood, smoothies en sappen.
Wij werken alleen samen met de allerbeste, professionele, plantaardige keukens van Nederland. Al onze producten zijn voedingsrijk, onbewerkt en plantaardig.
Wat we met onbewerkt bedoelen? We koken met ingrediënten die mineralen direct uit de grond halen. Verse ingrediënten die de energie uit de zon omzetten in koolhydraten, eiwitten en vetten. We halen geen goede stoffen uit onze ingrediënten en voegen vooral geen schadelijke stoffen toe. Onbewerkt dus! :-)
Alle gerechten zijn dagvers en met de hand bereid door experts op het gebied van plantaardig eten. Onze food experts maken onze gerechten in professionele keukens. En, we zijn op de toekomst voorbereid. De keukens zijn opschaalbaar, zodat we kunnen zorgen voor landelijke dekking. Zo maken we een Healthy Feeling makkelijk voor heel Nederland.
Onze visie is een wereld creëren waar mensen samen het beste uit zichzelf halen voor een betere planeet. Daarom willen we plantaardig eten gemakkelijker maken.
Steeds meer mensen kiezen ervoor om meer plantaardig te eten. Het aantal flexitariërs, vegetariërs en veganisten neemt toe. Minder vlees eten is goed voor het dierenwelzijn en voor het milieu. Ook voor je gezondheid is het beter om minder vlees en meer granen, peulvruchten, groente, fruit en noten te eten. Waarom is een meer plantaardig dieet een goed idee? En waarop kun je letten?
1. Beter voor het milieu
De productie van eten vraagt veel van de wereld. Voedsel is verantwoordelijk
voor 20 tot 35% van de uitstoot van alle broeikasgassen. Meer dan de helft
daarvan komt van vlees en zuivel. Eten produceren kost ook veel water en er gaat
bos en natuur verloren. Bovendien is er vervuiling door mest. Door minder vlees
en zuivel te consumeren help je het milieu. Door één dag per week minder vlees
te eten, verlaag je de milieu-impact van je voedingspatroon met wel 5 tot 10%.
2 Beter voor je gezondheid
Ook voor je gezondheid is het gunstig om meer plantaardig te eten. Je hebt een
lager risico op hart- en vaatziekten bij een eetpatroon met minder vlees en met
méér volkoren graanproducten, peulvruchten, groenten, fruit en noten.
Minder vlees
Onbewerkt vlees staat wel in de Schijf van Vijf en past in een gezond
eetpatroon. Maar eet er niet meer van dan 500 gram per week. Het is niet nodig
om vlees te eten; je kunt vlees prima vervangen. Let er wel op dat je genoeg
vitamine B12, vitamine B1, ijzer en eiwit binnenkrijgt.
Minder zuivel
Melk en melkproducten zoals yoghurt en kaas passen in een gezond
voedingspatroon. Maar kaas bevat vaak veel zout en (verzadigd) vet en heeft een
hoge milieubelasting. Je kunt het aantal porties daarom beperken tot de
aanbevolen dagelijkse hoeveelheid.
Lees hier meer over op:
https://www.voedingscentrum.nl/nl/duurzaam-eten/meer-plantaardig-eten.aspx
Alle salades, maaltijden, yoghurt specials, gesneden fruit en groenten zijn dagvers.
Hoe het proces werkt? Van land naar koelkast:
1. Op maandagochtend bereiden onze partners de gerechten met vers aangeleverde ingrediënten, vaak direct van de telers en boeren.
2. Op maandagmiddag verzamelen we alle gerechten in ons gekoelde distributiecentrum, waar alles wordt gecontroleerd en gesorteerd voor de SmartKitchen.
3. Op dinsdagochtend vanaf 04:30 uur vertrekken de gekoelde bussen naar de locaties, om de koelkast aan te vullen.
Zo kun jij genieten van onze verse en overheerlijke maaltijden en snacks!
Alle ingrediënten die we gebruiken staan vermeld bij de informatie van onze maaltijden in de app.
Helaas kunnen we geen aanpassingen maken in de gerechten. Alle ingrediënten die we gebruiken staan vermeld bij de informatie van onze maaltijden. Let goed op de ingrediëntenlijst van een product in je app voordat je een product uit de koelkast pakt.
We zijn natuurlijk wel benieuwd naar je aanpassing / wensen. Stuur ons een mailtje en we nemen contact met je op.
Zeker, hoewel niet alles glutenvrij is hebben we wel glutenvrije opties. Kijk hiervoor goed naar de ingrediëntenlijst die per product in de app weergegeven staan!
Let op: de maaltijden worden wel bereid in een keuken waar met gluten wordt gewerkt.
De wikkels van de HealthyFeeling producten zijn gemaakt van gerecycled karton. Ze geven je meer informatie over onze producten.
Ook voegen we de originele labels van onze producenten toe, zodat we je de volledige ingrediëntenlijst en voedingswaarden kunnen laten zien.
Houd de verpakkingen (wikkels) van HealthyFeeling goed in te gaten. Vooral de binnenkant! Hier vind je soms verborgen aanwijzingen en vouchercodes, waarmee je gratis nieuwe HealthyFeeling maaltijden en producten kunt proeven.
Maatschappelijk verantwoord ondernemen en gebruik maken van duurzame verpakking is een vereiste voor ons en voor onze partners. Met onze verpakkingskeuze kiezen we voor duurzaamheid, om onze ecologische voetafdruk te optimaliseren.
Of stel je jouw vraag liever direct even aan iemand?
Neem dan contact met ons
op.